Customer Journey

Hertz jest prekursorem wśród firm wynajmu
samochodów na świecie.

1918

Nasza historia sięga 1918 roku, gdy w Stanach Zjednoczonych, w Chicago powstał pierwszy punkt wynajmu, a flota Hertz składała się wówczas zaledwie z 12 samochodów Ford T. W 100 letniej historii działalności firmy, Hertz wielokrotnie pokazał, że jest liderem we wprowadzaniu innowacji i nowych rozwiązań w branży.

Efektem tej pracy jest nasza aktualna obecność na 6 kontynentach, w 145 krajach, gdzie zlokalizowanych jest blisko 10000 punktów wynajmu, gdzie do dyspozycji klientów udostępniamy nowoczesną flotę blisko 600 tys samochodów.

1974

W Polsce marka Hertz jest obecna już do 1974 roku. Nasze pierwsze punkty wynajmu zlokalizowane były Warszawie i Krakowie, a samochodami, którymi jeździli klienci Hertz, były FSO Polonez oraz Fiat 125.

Dzisiaj

Dzisiaj nasza flota to ponad 2500 samochodów renomowanych marek, dostępna w 30 punktach wynajmu na terenie Polski. Za pośrednictwem Hertz w Polsce, mogą Państwo wynająć samochód zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Wynajem może trwać kilka godzin, dni lub kilka miesięcy.

W zależności od rodzaju oferty, którą są Państwo zainteresowani,
dróg rezerwacji jest kilka:

1

strona
www.hertz.pl

2

Centeralne Biuro
Rezerwacji Hertz
w Warszawie

3

Współpracujące
z nami Biura Podróży

4

W przypadku wynajmów
na dłuższe okresy zachęcamy
do kontaktu z naszym
Działem Handlowym

Customer Journey Title
1

Rezerwacja

Rezerwację możemy zrobić na stronie www.hertz.pl, w biurze podróży lub przez centralne biuro rezerwacji

Informacje
o metodach płatności

Informacje
o punkcie wynajmu

Warunki
najmu

Anulowanie
rezerwacji

Modyfikacja
rezerwacji

kontakt: biuro podróży, centralne biuro rezerwacji
2

Wynajem

Odbiór samochodu, umowa najmu, sprawdź stan samochodu czy zgadza się ze stanem z damages report

Awaria, kolizja,
kradzież samochodu

Zmiana
długości najmu

Zmiana punktu
zwrotu samochodu

Zwrot samochodu,
zatankuj samochód i sprawdź uszkodzenia

kontakt: punkt wynajmu
3

Po wynajmie

Rozliczenie Umowy

Reklamacje

Pozostawienie
rzeczy w samochodzie

kontakt: customer relations